15 Eylül 1994 Perşembe

altmışıncı gün














ksb


Gün yine doğdu her zaman ki yerinden, yarın da doğacak aynı yerden öbür günde. Göz kırpar gibi günler geçerken diğer insanlar için bizim için atmışıncı defa kırptı gözlerini bugün. Seni seviyorum. Duvarların içinden fışkıran kırçiçekleri gibi bu çirkin dünyanın içinde nefes alıyoruz. Deniz kenarındaki kulubemizde yaşıyormuş gibi, hamağımızda birbirimize sarılmış sallanıyormuş gibi, kırmızı güneşi batırdığımız tahta iskelemizdeki gibi, elele kumsala uzanıp yıldızlara kaydırak armağan eder gibi, en güzel birliktelimiğimizi yaşayarak geçireceğiz günlerimizi bu şehirde. Havaya fırlatılan bir buket çiçeği senin yakalaman dileğimle seni seviyorum. Günler akıp akıp giderken hayatın içinden, masanın altından bakarken masum gözlerinle, sallarken sandalyemi sevecen ellerinle iyi ki yanındayım diye haykırıyorum dünyanın denizsiz şehirinde sevdiğim kadınım. Yeni günler sadece eski günü değiştirecek. Sevgimi ise bilinen ve de bilinmeyen hiç birşey değiştiremeyecek. Dün, bugün, yarın da olduğu gibi seni seviyorum bilinen bilinmeyen tüm güzelliklerle seni seviyorum.

15.09.1994

Hiç yorum yok: