22 Ekim 2019 Salı

Kayıp. Lar.

ksb
Kayıp.
Lar.

Çoğunluk mu kayıp yoksa azınlık mı?
Herkes kadar yaşayan mı kayıp yoksa kendi kadar yaşayan mı?

Bindiğimiz dalı kesip herkesin arasına düşüyoruz. Ne ağacımızı arıyoruz ne de kendimizi. Koşturuyoruz, kendimizden en uzağa yüreğimiz götümüze vura vura koşturuyoruz. Ne varabiliyoruz ne de nereye varmak istediğimizi biliyoruz.

Kayıp.
Lar.

Sadece kazanmayı biliyoruz. Kaybettiklerimizden haberimiz bile olmuyor. Cenaze namazında bir sola bir sağa bakıyoruz, kendimizi göremiyoruz. Bir an için bu hayat bitti bitiyor diye hissediyoruz ama iyi bilirdik dedikten sonra koştura koştura kendimizden uzaklaşıyoruz.

Kendi cenazemizde, kendimiz için sorulan "nasıl bilirdiniz" sorusuna ne cevap verirdik?

Kim olduğunu bilmeden her şeyi bilenlerin yuvarlağında kendi peşinden koşanlara "kayıp" deniyor. Herkesin peşinden koşanlar insan oluyor. Bir köpek havlıyor.

Kayıp.
Lar.
Benim için var olanlar.
Herkesin içinde kendime en derinden dokunmak için nefes alıyorum. Kolay olmuyor ama kendim kadar zor oluyor. Herkesin içinde yaşıyorum, kendi gölgemin içinde kendim kadar yaşıyorum.

Kendinize mutlu bakın.

23.10.2019


Hiç yorum yok: