6 Ekim 2019 Pazar

Telefon.

ksb
Telefon.
Sarı telefon kulübesi.

Uzakta mı yakında mı anlamıyorum.
Sarı.

İçindeyim.
Çevirme yerleri üçgen olan ankesörlü bir telefon...
İçinde olduğum sarı telefon kulübesinin üçgen çevirme yerlerini düşünmüyorum.
Burada olduğuma göre birisine telefon edeceğim herhalde diyorum.

Kime?

Ayrıldığım aşk'a mı? Ardımda bıraktığım dost diye adlandıran insanları mı? Hiç gitmediğim şehirdeki tanımadığım birine mi?

Bilmiyorum.

Avucumun teri içinde parlayan ptt yazısına bakıyorum. Jeton. Düşmesi gereken yere bırakıyorum. Bir numara çevirmeliyim. Kimseyi aramak istemiyorum. Kimsem olduğunu hatırlamıyorum.

Bilmediğim bir numarayı çevirmek için sağ elimi kaldırıyorum ve parmaklarımın ucunun üçgen olduğunu göruyorum.
Umursamıyorum.

Bunca on yıldır umursadın da ne oldu bile demiyorum. Her şey normal geliyor. Sadece kendimin bile duymayacağı şekilde beni bile alıştırmışlar diyorum.

Hepimizi alıştırıyorlar.

Koto Serdar Bulgu
05.10.2019

Hiç yorum yok: